Yenilenen Ambalajlarında Ürün Kimliği Ön Plana Çıkarıldı.

Yenilenen Ambalajlarında Ürün Kimliği Ön Plana Çıkarıldı.

KYK, yeni markalarından sonra ürünlerindeki değişim sürecinin bir sonraki basamağı olan ürün ambalajları kısmını da tamamladı.

Kalitenin ve sürekli gelişimin büyümeyi de beraberinde getirdiğini bilinmektedir. KYK, en iyisini sunmak için iyileştirme çalışmalarına hiç durmadan devam etmektedir. Bu çalışmalardan birisi de ürünlerinin markalarında ve ambalajlarında oldu. Daha kolay algılanmaları ve hatırlanmaları için marka ve ambalajlarında yenilikler gerçekleştirdi.

Marka ve ambalaj, karar verme süreçlerinde çok etkili pazarlama argümanlarıdır. Diğer markalar arasında belli bir farkındalık yaratabilen markalar “güçlü”, “hatırlanan” markalar olabilmektedir. KYK’da pazarda yarattığı farkındalığı ürünlerinde de sürdürülebilmek için bir değişim sürecine girdi. Ürün ambalajları, ürün kimliğinin ön planda olduğu kolay algılanabilir bir tasarıma kavuştu.

KYK, ürün markasının rahat okunacak biçimde büyük ve ön planda olduğu, ürünlerin sağladığı avantajların yalın ve net şekilde ön yüzde ifade edildiği, ürün uygulama talimatları ve teknik değerlerinin ambalajın arkasında yer bulduğu, her ürün grubuna ait karakteristik renklere göre hazırlanmış ambalajlarını pazara sundu.

KARBON AYAK İZİNİ AZALTIYOR
KYK Yapı Kimyasalları ürün ambalajlarında, ürün kimliğinin ön planda olduğu kolay algılanır tasarıma kavuşturmanın yanı sıra ambalajların üzerinde kullanılan 6 rengi, 3 renk ile sınırlayarak çevreye etkisini minimumda tutmayı ve karbon ayak izini azaltmayı amaçlamıştır.

Gelenek Değişmedi: KYK Yine Ustaları İle Birlikte...Elinin Harcıyla..!

Mantotherm